ponedeljek, 12. januar 2009

Nedelsko Popoudne...-.-

ni še 2 let minilo...ampak okej...s5 se oglašam.nedela je spet.nedela popoudne pač pomen učenje.-.- mja ko da mi bodo kdaj kvadratni koreni prou pršli.al pa ko da me bo kdaj zanimal kašn ekosistem je gozd. mrš s šolo.>.<...okej pomiril sem se..(: in vem da je kvadratni koren 16 4.xDPROUD! Lačn sm spet.in opazujm čokolado..milko afkors.(:[celi lešniki] vem da se ti sline cedijo.(; na muhi imam tut liziko, ki mi jo je dedk prnesu.mja še vedn bom umru od dougcajta..ampak okej.

  Evo...nehou sm se učit[pred dvema urama] in znam kvadrate števil do 20.PROUD[agen] zdej sm se pa odloču da še mau tale blog dopounem. torej.prej sm omenjal liziko...ko jo bom pojedu bom mel vsaj en spomin nanjo.Slikal sem jo! sicer mi slika ni všeč...ampak gor sta 2[!] lizike. sam eno pač morm dat Karin.x3,kr bo kemijo pozitiuno pisala.pf

gre Andro zdej.

uživejte.(;

Andro ma vas rad.^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar