sobota, 17. januar 2009

OJNNNK! TuTuTuuu.!

TuTuTu po ceeeesti,

trikrat na okroooog,

Avtobus nas peeeeljeee,

k teti u Zali log.

Teta v Zalem loooguuu,

sedem putk imaaaa,

osem belih zaajčkoov

in prašička dvaaa.

Tko se je učer oglašala Šoti[x3] ko sm jo klicou.režat sm se začeu ko prfukjn.in seveda sm jo tut posneu.xD.zapela je res doživeto.dans gre pa men ta pesmca skos po glav.[TUTUTU...]ja ušeč mi je. so what?! zapeu sm jo tut Maji[x3] na msnju.in ugotovila sva, da sva tiste dva pujska od tete jz pa Maja.OOOOJNK! ja zakon pesmca je.xP.

Učer sva se s Šoti pogovarjala po tulifonu tm okol..em...4 ure.O.o.jebiga ORTOuNULO ga roXa.=D.no pol ko mi je šoti parkrat zapela to prečudovito pesmco me je moj preljubi bratec[x3] poklicou da mi je pico speku.ja pač najbolšga bratca mam pa kaj. pol sva se s Šoti odločila, da greva gledat texsaški pokol z motorko in se ment umes.oba sva bla čiz presrana xD.amapk pol na konc mi je biu že bol bedn film...=/.pridejo tastari domou[ja sam sm biu ja^^] in je blo lih konc filma...in tko je blo pač konc dneva.=/.

Neham Nakladat^^.

ČicBucBau Prašičkou Pozdrau.^^.[fejkam ga RoXu.sori=S]

Ni komentarjev:

Objavite komentar