torek, 10. februar 2009

?!

ja začenjam spet pisat.in nevem kaj naj napišm.sej to mi sprot pride...xD.Dans sm končn vidu Tinko!.x33.po lak enm mescu sm jo s5 vidu.in jo objeu.in polepšala mi je dan sm s tem da sm jo vidu.x3.hvala kr si.x33

drugi deu. dans blo tekmovanje iz fiske.izpounu sm celo prvo strn.O.o.na prvi strani si mogu napisat ime pa priimk.in to je use kr sm znou.xD.pou ure bulm u list.in nakonc obupam vrnm geo trikotnik učitlu, zaprem kalkulator, oddam list in adijo fiska.(:.zvedu sm tut da sm kemijo bronastu dubu.O.o.šou sm pa iz zajebancije.xD.in učiu se nism nč:D.xD.fak xD.fiska bom pač zadn.xD. 

ta objava mi ni ušeč.^^.nevem zakaj.kr neki nakladam[kot u useh] sploh nimam kej pamtnga za povedat.pač krneki.nehat morm.kr sploh nevem kaj pišm.in mam občutk da se sam s sabo pogovarjam..

so...čicbucbau.prašičkou pozdrau.^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar