sobota, 7. februar 2009

Empty Name

dans je s5 en sam dougcaaajt.prou bedno mi je.zgodiu se je čudž.O.o. mati so mi zaupali njihov prenosnik.O.o.čiz hudo mi je tle na postli ležat pa pisat xD.no ja uglaunm.odprtu mam desettaužntristudvainpedst oknčkou.odperam sm 2 tega pa ebuddyja[kr pač ne smem nasnet msnja-.-]no ja.dougcajt je za popizdt.po tiviju itak ni nč pamtnga.Tinkoo pogrešaam.:( preprostu jo morm vidt:(.ins mi teži naj grem vn pogledat da dž pada. japakajše. dejansku misl da bom ustou.xD.aaa sunny day-akon.loveit (:.še en film mam za pogledat.hvala bratcu k mi ga je sneu kr men se pač ne da čakat.xD.aja pa zakon film mi je make it happen lhko pogledate ga.hud je.(:.zavedat sm se začeu da zadne cajte sm filme še gledam.pa sej je kul.:D.no grem jz zdej o Prešernu naprej pisat[šolaaa:S].

čic buc bau.prašičkov pozdrau.^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar