četrtek, 12. februar 2009

Jazz Walk.xD.[ne trud se razumet ;D]

Učerej biu zakon dan.(: ob pol enih šou iz šole h baki na kosilu[drugač mam konc ob pol 3h xD] in po kosilu tkoj na trening.za solo sva mela z Marušo skup.mel smo lajk 45minut samo.zdej celo znam 45 sekund xD.po treningu sm torbo pr robiju pustu[trener] in počaaaaaas odracal proti Grmu.[x3].in ko pridm do Brega kličeMaja.

Maja:eeeeeeej andro kje si ti?

Jz...em h šoli grem.

Maja: k nimaš treninga?

Jz:mne.konc mam že.

Maja:aja.pridš na novi trg.

Jz: veš kok je to dalč?

Maja:dej saj na kapitl prid.al pa ne.dej na novi trg.

Jz:okej.

pridm dol.jo iščm.nje ni nikjer...in grem pač h šoli k me mat že klicala...in pač majkota nism vidu.=/.

Mati me pridejo iskat in se odpeleva domou za celo uro!.in pol nazaj u mestu. ob 6h sm biu z Marušo zmenn da me nauči eno koreogrfijo.pač naučila me je.znam je še vedn ne.^^.bo že...(: no pač pol na treningu smo se snemal.in jz uglaunm stau.končn biu konc treninga in z Marušo pa Simijm smo šli u tamalo dvorano[vem da neveš kaj je to kr neveš kje je to in ne trudi se.^^] in smo se najprj tm not slikal.pol pa..em..nevermind.xD.ja zakon je blo.

Ob pol enajstih[mensezdi] smo šli z robijm.mojimi starši in še nekimi starejšimi občani u Bršlin u Big stara.naročamo pijačo.jz bom jegra, jz bom tut jegra[pač tastari ane] pa pol jz.ja jz bom tut jegra.pa kelnar okej...pa mat pokon skoč KAAAAJ!? osebno naj vm pokaže tale mulčk.kr alkohol bi mu prnesl.pač ceuga hudiča tm zganjala.xD

Pol si je Robi pač kebab zaželu.enga je pojedu u pou minute.in pol poslou mene pa Marušo po še en kebab.^^.u pajzlc  ja.xD.tm je biu en šiptar ki je mislu da je smešn in se tm kr sam seb smejou.medua sa sm šla od tm..xD.pol se je Maruša spomnla da je lačna in sua šla u Maca.najprej šla na McDrive in se delala da sua u autu.xD.pred nama je biu še en auto-.- pol za nama je še en pršou in najin auto u konzervo stlaču-.- pol sva mogla not.in je bla tm ena tečna ženska.in se je pizdila na enga delouca tm.in se je kr tresu k je delou.bogiii.=S.pol sva dostaula robiju [mrzu] kebab in še midva tm pojedla hrano iz Maca.pol sva se spomnla da bi u kokakolo stresla cukr in posnela reakcijo.xD.torej posledice: use sva po tleh polila.xD.debila sva..vem.xD.ampak smehi so bli.in lušnu je blo.(: pol sm šou doma spat in to je to.(:

še nekej slik od učerej.

[seveda ne smete spregledat Marušinih novih tenisk.^^]

čic buc bau.Prašičkou pozdrau.^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar