petek, 20. februar 2009

Wednesday.O.o

Mja.nevem od kje mi ideja za naslou.xD. uglaunm sreda bla zakon.(H).zjutri me fotr zbudi...ure sploh ne bom omenjou.in prau če grem u Dolenske se kopat.jz unu.ja sam ura je pol devetih.kdo je pa budn že zdele?!...razn šotke k je pa u lublan-.- mu rečm če greva pol popoudne u Čateške...reku je JA.okej...nism mogu vrjetn da je dejansku JA reku ampak okej.

pol nazaj zspim in se okol...em..enajstih mensezdi zbudim uklopm računalnik in se upišm na msn.vidm Lano prjauleno.jo kliknm...ej...pa ona Manca je pr men[njena sestrična-.-] okej jebiga ona ne gre u čateške..=/.vidm roka tm čiz navrh.xD.click in okno se odpre.(:.Približn pogovor:

jz:ROKROKROKROKROKROKROKROK:D

Rok:ANDROANDROANDROANDRO:D

jz:greš u čateške

Rok:kdaj?

jz:popoudne....

Rok:okej.^^

pride okol 3h h men.(: ko ga vidm.se ga ustašm...pač ĐAJNT JE!. si sezuje allstarke.OMAJGAT ČLOUK KOK MAŠ CIFRO NOGE.o.O ja pride gor.in pač mi pokaže špegle Shutter Shades in jz čiz naudušna in use.pač kliknm na ene in izpounm že use da jih bom naroču...in ja...pač zbrisou sm use in sanjou o nih naprej-.- xD.tle pol pride CENZURIRANO ker pač ni za v javnost.^^

[Jože Novak.upam da si z izdelkom zadovoljen;D]

Kasnej pridejo mati domou in se počas odpraumo proti Čateškim.xD ko smo pršli tja še predn smo sploh ustopil u garderobe je moj fotr že delou scene in se kregou o ceni kart. KUA ZA FAK MU NI JASN?! u garderobah smo se pač preoblekl in šli h bazenom.Tm sm vidu Karin.[x33] ampak je žou lih takrt odhajala vn): not smo komej najdl ležalnike zarad gužve.jz pa rok sva pa čim hitrej u vodo šla.^^ iLoveIt! tm sva odkrila najin dom.xD. pol sva odkrila da ma Katja Katjast glas.ugotovila sva tut da je voda mokra.in ugotovila sva da se lahko na toboganu urežeš u prst ne da bi vedu kako(: itd... ob pol 7h smo šli vn...mel smo se suprr in prec bi ponovu.(: doma sva še en čš gledala Shutter Shades in  težila tastarim če si jih lhko naročiva. odgovor vrjetno že poznate-.- 

uglaunm blo je fajn.Zdej grem pa pač gledat Prison Break naprej kr sm postau Adiktt.xD.and Rok ta blog bova lahko še skup  dopounila če kej manka.xD

[za konc še slika najinga doma.xD]

ČicBucBau Prašičkou Pozdrau.^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar